fredag, mars 27, 2009

Fint sms

Imorse fick jag ett väldigt fint sms av min man som jag vill dela med mig av ( Hoppas det är ok för dig älskling):

"Hej älskling. Jag ger dig allr för sällan cred för hur snäll du är mot mig och för hur hårt du jobbar för oss. Det är du som har det tuffaste jobbet när det gäller allt med graviditet och så Det är du som får ta medicin, ha värk och det är du som tar reda på allt. Tack för allt du gör för oss, du är ovärderlig för mig, min ädelsten, min ljuspunkt. Puss"

Kändes ju skönt med lite uppskattning för allt.

Ikväll får jag hem min spikmatta som mamma gett mig i förskott på födelsedagen. Den ska tydligen öka blodgenomströmningen i kroppen. Då slodflödet ökar i livmodern har slemhinnan bli tjoockar också. Sägs öka chanserna för graviditet så jag testar. Dessutom ska det ju vara bra för ryggvärken och lugnande för psyket så det är ju ockås positivt. Nu ska jag ligga på den i åtminstone 10 minuter om dagen så får vi se.

Läste två roliga citat av barn som jag är tvungen att dela med mig av:

"Jag sa till min lilla pojk som snart fyller fem år "du är så himla fin Fabian, både på in och utsidan". Då funderade han en liten stund och så sa han "Å du är fin naken mamma", Haha, jag blev lite paff kan man minst sagt säga."

"Det var påsk. Vi har en kvast att sopa av trappan med. Han kör kvasten mellan mina ben.Förväntansfulla ögon lyser när han vrålar -FLYG MAMMA FLYG!"

De är för roliga de små...
Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar