söndag, februari 22, 2009

Arg igen..

Läste en artikel på Aftonbladet vars rubrik lydde så här "Fel kön – då gör norska kvinnor abort i Sverige"... Åh vad arg jag blir. Artikeln går att läsa här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article4475449.ab

I övrigt har jag haft en riktigt trevligt helg. Spelat Buzz och Singstar med några vänner. Riktigt trevligt.

Har rikigt jäkla ont i brösten, men har ju fått det efetr ägglossningen de senaste gångerna så det är ju knappast något graviditetstecken :/

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag hittade din blogg när jag sökte lite bland bloggande socionomer. Jag håller verkligen tummarna för er att du ska få dig ett rejält plus på stickan.

    Kramar
    Pernilla "Perny" den gamla praktikanten ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Förstod att det var du som skrev när det stod "perny". Inte många som kallar sig så :). Kul att du lämnade ett litet spår efter dig :) kram /Sophia

    SvaraRadera